msen

Pencapaian Piagam Pelanggan

Pencapaian Piagam Pelanggan

Kadar pengguna: 2 / 5

bintang aktifbintang aktifBintang tidak aktifBintang tidak aktifBintang tidak aktif
 

Mesyuarat Panel Pemantauan Penyampaian Perkhidmatan (Panel 3) pada 5 Mei 2009 telah memutuskan supaya semua agensi kerajaan hendaklah memastikan Petunjuk Prestasi Utama (KPI) dilaksanakan secara lebih berkesan dengan memberi penekanan kepada perkhidmatan-perkhidmatan yang dapat memenuhi hasrat kerajaan.

Mesyuarat Ketua Setiausaha Kementerian dan Ketua Perkhidmatan pada 4 Mei 2009 pula telah memutuskan supaya semua Ketua Setiausaha Kementerian dan Setiausaha Kerajaan Negeri memaparkan Pencapaian Piagam Pelanggan di laman wen agensi masing-masing. Pendekatan self-disclosure ini bukan sahaja akan meningkatkan keyakinan orang ramai terhadap Perkhidmatan Awam malahan akan memenuhi hasrat kerajaan untuk sentiasa memantap dan mempertingkatkan sistem penyampaian perkhidmatan.

PENCAPAIAN   DOKUMEN
PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN TAHUN 2016  
PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN TAHUN 2017  
PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN TAHUN 2018  
PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN TAHUN 2019  
PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN TAHUN 2020  
PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN TAHUN 2021  
PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN TAHUN 2022  

Hubungi Kami

Pejabat Pembangunan Negeri Kelantan
JKR 7, Kompleks Kota Darulnaim,
15503 Kota Bharu,
Kelantan
Telefon: 09-7481180
Faks: 09-7462734
Emel: pejppn@kelantan.gov.my

Penafian

Pejabat Pembangunan Negeri Kelantan tidak akan bertanggungjawab atas segala kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh data yang diperolehi dari laman web ini.
  • Kemaskini Terakhir : Khamis 14 November 2024.

Bilangan Pengunjung

Hari IniHari Ini175
KelmarinKelmarin694
Minggu IniMinggu Ini2747
Bulan IniBulan Ini11615
KeseluruhanKeseluruhan881232

Dasar Privasi | Penafian | Notis Hakcipta | Polisi Keselamatan | Peta Laman  | Soalan Lazim |

© Hakcipta Terpelihara Pejabat Pembangunan Negeri Kelantan 2019